tisdag

idag är det våffeldagen!
japp, jag älskar dagar som det liksom är tillåtet
att trycka i sig godsaker!
Synd att den kom så nära påskhelgen bara... :P

Vi är insnöade
nästan.
Såhär mycket snö har jag knappt sett på hela vintern.
helt otroligt
nu när våren ska komma.
detta resulterar i att jag som är ledig idag
blev lämnad hemma med bilen med sommardäck
bäst han håller sitt löfte och kommer hem
på lunchen med min bil.
jag behöver den!
Idag ska jag ta tag i högskoleprovsboken
(bläääääää....... finns inte ord för hur mycket jag
hatar matematiska ekvationer....!!!)
men först, en bit smulpaj med äpple!
vadå? bara för det är våffeldagen är det väl inte bara
våfflor man ska äta? :)

btw, eftersom jag har självdistans och kan skratta åt mig själv
så måste jag bara berätta att jag sprang rätt in i ytterdörren igår..
spring ALDRIG i fårskinnstofflor i trappuppgången
 jag är ju jätteklumpig som de flesta vet
så jag halkade, missade dörrhandtaget med typ massor
och dunsade rätt in i dörren
detta resulterade i följande skador på höger sida:
*uppskrapade knogar
*öm axel
*väldigt öm höft
*ÄNNU ömmare kind
ibland tror jag bara att det är jag som kan lyckas med sånt här! :)

tur att kinden inte blev blå

men, det här var inte värre än när jag fick en järnknapplift i ansiktet
det resulterade i världens jävla blåtira...

tack tack för applåderna och asgarven
på återseende!

/ ms klumpfot :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Guuuuuuuuuuuuuuuud så klantigt!!! Förresten... Kom böckerna fram till dig som jag skickade för en evighet sen???

2008-03-25 @ 10:54:39
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Jo , den var underhållande men speciell..... Ska rensa mer här hemma bland mina böcker

2008-03-25 @ 15:06:25
Postat av: Anonym

Taaaack för fint paket....... nu luktar jag hur gott som helst. jag hoppas teet var gott

2008-03-25 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0