gymmat med LHC spelare

rubriken ska väl ljuga lite?
jag har inte gymmet med dom, men SAMTIDIGT iaf..
nåja
jag har iaf varit på gymmet idag
det tog en stund innan jag kopplade att
LHC backen Andreas Pih stod o svettades på maskinen framför mig
stor som ett hus!
men när han öppnade munnen lät han riktigt trevlig och harmlösl



Lisas fling, tredejmålisen engstrand svettades också så att svetten dröp
sen var det någon annan blondie som jag antog tillhörde laget men som jag
verkligen inte kunde placera
så var det med det
linköping är ju inte så jäkla stort

fredag
myspys kväll
det regnar alldeles för mycket för någon annan aktivitet

sen är det ju semi i hockeyvm kl 22.30
ska undersöka vad sambon säger om det


jag stör mig på att Liza Marklund skriver
-jeezez
i sina böcker
hela allt stör mig, stavning, sammanhang.. allt..
men ändå tragglar jag mig igenom varenda bok hon skriver
så hon är nog rätt ok ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0