hurtbulle

fan vala jävla helvetes fucking hurtbulle!!
varför går jag med på o gymma när jag egentligen vet att jag har noll lust till det...
suck
fast kondisen är ju verkligen inte i närheten av vad den brukade vara
så jag får väl ta mig i kragen

jag är så jävla trött på vardagen
jag vill göra något
något mer.. äventyrligt...
frågan är bara vad?!

jag tänker inte sitta som pensionär och ångra mitt liv
jag tänker inte titta tillbaka och ångra att jag aldrig vågade

Kepp it moving ´til we get to the top, kepp on reaching for it  and don´t  never stop, don´t stop, i won´t

äuhm.. jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Syster

Nu är vi hemma igen efter en helg i hundenstecken igen!!!! Det gick bra och Smilla fick ett CK dvs , ett papper där det står att hon har Chapion Kvalite! + att till husses fasa så tog jag en ren i tenn istället för en stor rosa rosett

2008-05-19 @ 10:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0