måndag

såhär mitt i all vår fröjd
när knoppar sträcker sig mot solen
vinden börjar bli varmare
och när man faktiskt kan slänga av sig jackan en dag
jaa, då hittade jag den här bilden


image81

känner ni gen den?
Det är utfarten från Vallaskogen ner mot mingolfen, stallet och universitetet
till höger ligger vallabackarna en bit bort
där vi förresten ska ha vår personalfest
det är tydligen kämpigt att hitta en lokal
eller, lokalen är väl inte det största problemet
det är nog att ingen vill vara ansvarig och nykter
men jag lägger mig inte i
hade jag själv velat vara ansvarig och nykter hade
jag anmält mig till festkommittén.


igår satt jag som vanligt och störde mig på sanningens ögonblick på kanal 5

dels för att alla som ställer upp vet vad som väntar och ändå lipar de
dels för att många öser dynga över programmet men ändå tittar, ett bevis på att konceptet lyckats eller hur?
men mest för att det går klockan 21 en söndagkväll då man bara vill burra upp sig i soffan och kolla på en bra film.
igårkväll var det verkligen ingte vettigt att se på
jag gläppte mellan hockeyn på sexan (som inte ens var intressant eftersom inte sverige spelade) och scarred på MTV. jippie


Och förresten, sexan, ser det ut som om jag bryr mig om ni visar Sverige - Franrike direktsänt 00.45 inatt?
nej, för då sover jag

Kommentarer
Postat av: Syster

Sanningens ögonblick har jag faktiskt inte sett... och jag tror inte jag vill se det heller. Låter lite väl "mycket" när folk berättat om det.

2008-05-05 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0