markoolio och homer

japp, markoolio är huvudnyheten idag
han skrämde livet ur mig i affären
eller, inte han
men en stor jävla kartong-markoolio i real size
stod i bakhåll när jag vände mig om
jag höll på o skutta åt fanders.. damn så rädd jag vart

jaja..

jag har kommit på en ny sport
om ingen vill utöva den tillsammans med mig kör jag själv
gör inget
i vilket fall så går den ut på att när man kört om någon
och ska tillbaka in i högerfilen med bilen
då ska man undvika att köra på de vita strecken
ni vet, man måste med precision ratta bilens alla
fyra hjul MELLAN strecken
Problem uppstår dock om ränderna inte är räfflade
för då hör man inte om man lyckas eller inte
ett annat problem är även när hela mittremsan är räfflad
även där strecken inte är, då låter det hur man än gör
men vi har några bra vägar här som är idealiska för min nya sport
vad ska jag kalla den? räffelkörning?

på söndag jobbar jag min sista dag på donken sen är det
GOODBYYEEE!! Vi ses aldrig igen... haha!


för en gångs skull gjord ejag ett av alla jävla test (ursäkta språket)
som skickas till mig på facebook
"vilken simpsonkaraktär är du"

jag vill stolt presentera mitt alter ego:


Kommentarer
Postat av: Syster

Jeeeeeeeeeeeeezuz.... Den leken skulle Lelle gilla.... Och ang Homer , det är min lelle i ett nötskal.... Mmmmmmmm....Foooooooooooooood

2008-05-22 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0