på bättringsvägen

jag har mått piss i snart en vecka
men idag är jag hemma och kurerar mig
och imorgon jobbar jag bara ett kort pass
så förhoppningsvis är jag på väg att bli mig själv igen!
känner mig iaf bättre än igår
huvudvärken är nästan borta
halsontet är helt borta
men snoret det bara fortsätter att forsa!

tror ni man kan duscha bort fökylningen?
jag ska iaf försöka med det

I helgen sk ajag åka ut till chosas bebis igen
den är ju bara för gullig

och så kommer ida hem på fredag också!!! :)
ÄNTLIGEN!!!

hepp, efter ett par dagars sjukdom ser lägenheten inte så vacker ut
jag har varit helt utslagen
så idag får jag börja rycka upp mig och ta tag i det värsta
typ disken :)

well well, hörs!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0