persontest

pessimist eller optimist?
övergripande resultat för mig var 57 av 100

tydligen betyyde det att jag hade en bra balans
och med en nypa realism inblandad så var jag på det
stora hela rätt vettig
trevligt att veta

stämmer rätt bra faktiskt
eller, njae
jag har nog inte så bara "balans" om man ska vara sån
ena studen är jag verkligen
JÄTTE PESSIMISTISK
och nästa sekund
överdådigt optimistiskt och tror typ att jag ska kunna hoppa till månen på första försöket.

Gör testet här



god, give me strength¶


Kommentarer
Postat av: Syster

69 av 100.... Du är inte alltid optimist, men din optimistiska sida tar ofta över. Du är ganska realistisk och ser för det mesta saker för vad de är. Denna inställning till livet lönar sig, både i ditt privatliv och professionellt. Ditt sätt att se på livet ger dig inte bara mer energi, det gör också att du kan mobilisera dina krafter och fortsätta kämpa när du upplever motgång. Du ska uppskatta och vårda den här sidan hos dig själv, den är en av dina styrkor.

2008-05-05 @ 00:08:40
Postat av: Syster

Klart vi kommer hinna gå på stan!!!!!

2008-05-05 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0