tisdag, igen...

Jag är hemma igen
hemma hos våren
med gröna träd och gräsmattor så lång ögat når.
Inget ont om Luleå men faan vilket tråkigt väder de hade
och grått var det
och vet ni sörlänningar hur jävla skita norrlänningarna är?!
Det ligger skräp längs vägkanterna överallt.
chipspåsar, merflaskor, ciggpaket, pizzakartonger.. mm.
jag blev faktiskt lite chockad
ni där uppe borde lära er det att - det som göms i snö kommer fram i tö-

men annars var det riktigt trevligt
att hälsa på sin syster alltså
vi åt på dagoberts mackbar, inhandlade ett nytt linne till mig
vi gick långpromis med voftisarna, kollade på rått-filmen.. ni vet han som
bli mästerkock..., vi åt brunch och fruktansvärd god mat
sista kvällen, min syster skulle också kunna bli mästerkock i paris!
o juste ja, syster o lellen köpte en ny bil mitt allt också.

sen var vi ju på agilitytävling också
det är en historia helt för sig
jag hade nog klarat av det bättre om vi inte hade varit
tvugna att vara där hela dagen, ni vet, att vara hinderfixare på agility är inte riktigt min grej..
visste jag inte det förut så vet jag det nu iaf.
syster har några riktigt fina bilder på mig när jag sitter där och huttrar med en tjock tröja och två jackor på mig!!
fast det var kul att se syster sno åt sig en andraplats med lappisen!
såhär snygga var de...:)

image82

ska beskära den lite ( eller så snor syster den härifrån och beskär den själv)
så man verkligen ser det snygga ansiktsuttrycket....!!!! :)

oh här är hon igen, på  mique
med en badmössa på huvudet

image83

visst är hon snygg min syster...!!!! :)

igår fick jag ett ryck
jag köpte en blomlåda och planterade blommor
såhär i efterhand känner jag mig som en kärring

det är dags att gaska upp sig nu...

Kommentarer
Postat av: Syster

Otäcka lilla flicka , lägga in badluvebilder på syster.... Bilden behöver inte beskäras det minsta..... man ser bilden så bra iaf *S* jag saknar dig!!

2008-05-13 @ 23:27:39
Postat av: Anonym

Förresten så har en Hans flyttat in här... Men bara tillfälligt snart deporteras han till husvagnen

2008-05-14 @ 12:26:13
Postat av: A-M

HAHAHAAAAAA!!! Mer sådana bilder på din syster :-)

2008-05-15 @ 07:14:52
Postat av: Syster

A-M........PASSA DIG!!!

2008-05-15 @ 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0