bland musik och tvspel

jag sitter här och rensar mit plånbok
har både svenska, norka och falska egyptiska pengar i den(!)
plus en hel hög svenska mynt, jag som ALDRIG har mynt samlade
tydligen på mig massa innan ja åkte hit, hehe

idag har jag fixat skattekortet, skulle ta tre veckor innan det damp ner i lådan, lite tjurigt, men så är det, och så måste jag ju skaffa ett nytt igen efter årsskiftet.. suck, dumt system..

nu sitter jag alltså här vid köksbordet med två dataspelsnördar i varsitt rum
Tina ligger i sängen
och Willy satte precis på ABBA - supertrouper och tillägnade den till Joel..
vi är minsann en liten familj här i slumområdet.. hehe

nej ni, klockan är mycket, visserligen har jag sovmorgon
hehe
men börjar minsann bli lite trött
hoppas ni där hemma har det bra
för det har jag :D

over and out bitches

Kommentarer
Postat av: Syster

Sovmorgon????? vad är det???

2008-11-06 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0