halvfrisk

här har man EN datorfri dag och genast undrar sis om man är sjuk
du är mycket sämre på att uppdatera än mig ska jag be att få tala om.

Igår blev det ingen dator, jag jobbade min första dag med knattar i åldern 0-3
det gick helt okej faktiskt, bara det att det var 6 minusgrader ute och att vara ute på eftermiddagen
när solen är spårlöst försvunnen på vår sida av barnehagen var inte spec kul!

Och nej, jag är alltså inte sjuk bara för att jag inte uppdaterade
jag är inte frisk heller, men eftersom jag är optimist så säger jag att jag är halvfrisk
och inte att jag är halvsjuk. Nevars men jag kan faktiskt andas utan större smärtor nu
och det är bara lite hosta ibland som envisas.

Idag är jag dock ledig, jag har samvetskval om jag ska gå och köpa
de där nikesneakersen jag gått och spanat på.
Vi gör en plus och minus lista..

plus:
-Jag slipper ha ont i fötterna, jag har sår på hälarna som jag fått
av min sneakers jag har med mig.
-Dom är verkligen så snygga att jag skulle kunna döda för dem.
-Affären ligger bara ett stenkast bort från vår lägenhet så jag behöver
inte halta så långt.
-Alla kommer berömma mina nya fina skor och säga vilken bra smak jag har.

minus:
-Dom kostar pengar, massor med pengar...

min hudlotion är borta, mina hårspännen är borta..
jag är så slarvig, jag lägger bort min telefon 10 gånger om dagen.
Men de här sakerna kan jag inte hitta igen...!!!
slarviga *****...

blessa mig mucho

Kommentarer
Postat av: Syster

Vet inte faktiskt... Det slutar väl med att jag bara toppar det ;-) Näe , men det ska väl klippas upp lite. Eva brukar alltid klippa mig , Eva vet pricis hur det ska vara , hon är den enda som har mitt fulla förtroende.Som verkligen får sätta saxen i min skalle och klippa som hon vill..... Jag tror inte jag kommer klippa mig idag!

2008-11-14 @ 11:10:03
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Jag hittade ett litet fånigt hårspänne hemma hos oss.. Det kastade jag!

2008-11-14 @ 14:36:28
Postat av: Syster

Jag har fixat första julklappen till dig nu!! Du kommer säkert bli jätte sjuk. Ligga alldels ensm och krama toastolen lååååååååååångt lååååångt borta från din familj som annrs skulle badda din febrig panna

2008-11-14 @ 16:55:08
URL: http://hundlya.info
Postat av: Bertil den äldre

Hej Emma



Så eländigt det verkar ha blivit med dig i det nya landet i väster.

Sjuk ständigt och ständigt, Skovskav tappar minnet och telefonen. snorig och eländig.

Kanske har du åldrats i förtid tagit så där en massa år på en gång. Nej kom igen nu.När du bodde här och var ung då var det ju fart på dig. Ha det bra kram pappa

2008-11-15 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0