mitt i allt

onsdag
dagen of the week.
halva arbetsveckan har gått
nu är det bara torsdag och fredag
kvar
sedan jag fick jobbet är det bara en dag
jag inte fått jobba. det var förra veckan
den här veckan är jag uppbokat heeela veckan
mina dagar består mest i att säga:
- Du må IKKE göre så!
- Nejmen! Så flink du är!
- Upp och hoppa, det där gick kjempefint.
- Du MÅ spise brödskivan din innan du får nå mer.
- Trenger du vad jag säger...??
and so on... fin blandning av svenska och norska va.. hehe


men vet ni, jag kommer hem i helgen.
spännande
men det känns bara som jag varit här ett par dagar
jag trivs fortfarande som fisken

idag är jag dock så trött att jag trodde jag skulle somna
i kuddrummet, så jag ska faktiskt krypa ner i sängen min nu


tjings

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul att du trivs och att du får mkt jobb!! Du trivdes ju på dagis som liten skit så det borde väl passa dig nu oxå!!!!!

2008-11-20 @ 09:36:35
URL: http://hundlya.info
Postat av: kristin

haha, akkurat jättefin blandning där. What? Kommer du hem i helgen?! vadän detta? ring om du har tid att ses! och ja, vi kanske är lite tidiga här med lussekatter, men det är ju så gott! :)

2008-11-20 @ 17:11:09
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: kristin

JAAAAAA! ring innan bara så jag vet vart du är o vart jag själv är! ska baka med jocke o laga mat. Men annars hyfsat lugnt!

2008-11-20 @ 17:45:37
Postat av: ida

Kommer du hem??ooo jag vill ses!Men...jag är inte hemma i helgen :( Saknar dig! Roligt att du trvis!O jag har också redan bakat massor med lussekatter, om du hade varit hemma hade du fått smaka :)

2008-11-20 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0