Night by oslo igen

hehe
nu är det helg igen
alla jag vill vara  med sviker landet och mig
eller så ska det ut och klubba med jobbet
vad är det med folk o jobb o julfester och utlandsresor?!
Som att jag skulle bli bjuden på en weekend som går ut på att supa
sig dyngrak av mitt jobb hemma i Sverige?!
 
Kvällen för min del skulle kunna bli ensam och lugn och skön
men det pallar jag inte, så jag, joel och robin ska ut och öla.
Dom förbarmade sig över mig (rättelse, Robin förbarmade sig över mig, Joel är fortf ovetande)
haha, jag är ett ensamt övergivet mongo, yeeees!

Nu är iaf biljetten hem bokad till Julen
Åker hem den 23e
Jobbar 25,27 (sorry sis, skrev fel i mailet..)
Jobbar ev 28, 29, 31
Mamma fyller den 30e.
Nyår är inte planerad, jag har ingen lust, det är sån hype.. !!
hem åker jag den 2e om jag inte får för mig nåt annat så
för säkerhets skull har jag tagit en ombokningsbar biljett tillbaka till Oslo!

Börjar förresten bli lite skrajsen nu, jag undrar hur länge jag ska kunna
planka på Trikken utan att åka fast. Bussen känns säkrare, vet inte varför. hehe
Den här veckan har jag åkte buss till jobbet och Trikk hem
Anledning, På morgonen vet jag vilken tid bussen går, 07.58
och från vilken hållplats. Men har ingen aning om var och när den går hem.
Jag går av på typ en ficka på en motorväg och orkar inte leta upp var bussen går när den ska hem
Då tar jag trikken hem, den ligger 4 min från dagiset, Bussen på morgonen ligger 8 min från dagiset
Trikken på morgonen är trångt, dessutom vet jag inte när den går (även om det skulle vara lätt att kolla upp;)..)
och jag har inte riktigt koll på var den går ifrån här hemma hos mig, jag går alltid av den inne vid karl johan
på eftermiddagarna (en hållplats från den jag ska gå av på om jag skulle hem, haha) eftersom jag allt som
oftast har ett ärendet på staden. Men man måste ju variera sig, riiight?! ;)

nej ni, nu ska håret plattas och ansiktet sminkas... Haaaa de!! (som alla säger här så fort man går, lite norsk dialekt på det hela och det blir koselig!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0