solen skiner idag också

igår körde jag på skinnjacka, lite kyligt var det
men jag tror minsann det blir det idag också
man vill ju så gärna tro på att det är sommar fortfarande
även fast det är svårt att intala sig själv det när kylan tränger
in i minsta lilla vrå mellan vantar och jacka, halsduk och jacka..
usch..

idag ska det inhandlas ett täcke, ett tjockt
det behövs kan jag lova...

det är faktiskt lite skönt att man måste vara ledig ett tag när man kommer
hit, att man inte har jobb direkt för då kan man njuta lite av staden i dagsljus
men jag ska ta tag ordentligt i det där med jobb när jag varit och fixat skattekortet idag..

jag ska försöka turista lite och kanske ta lite bilder också
så ni, mina när och kära, får se hur jag bor och så :)


Kommentarer
Postat av: kristin

hoppas du får jobb snart! jag behåller gärna overallen, hur mycket vill du ha för den? 400-500? kramkram

2008-11-05 @ 15:18:15
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: Syster

Kan du slänga över en adress till din syster??????

2008-11-05 @ 15:23:25
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0