har smaskat vindruvor hela dagen

och nu börjar dom ta slut
illa
jag som har två timmar kvar här

jag är totalt isolerad här på mitt lilla rum
är visserligen rätt skönt
för jag är trött nu
och så fryser jag
vill mest åka hem så jag kommer iväg till stallet
tråkigt bara att det blir mörkt så fort nu om kvällarna
sista dagen i stallet innan oslo
men som tur är får jag rida när jag kommer hem och hälsar på
och när jag kommer hem permanent från min vistelse där :)
Cilla är en ängel

nehej, dags för lite mer slösurfande

over and out bitches


Kommentarer
Postat av: kristin

haha rolig tant du råkade ut för. haha.

kl 18.00 är konserten på söndag, du bör vara där minst en halvtimme innan för att få bra plats!

2008-10-30 @ 15:14:32
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0