lördag

sitter hos min kära syster
har precis duschat och klätt på mig
man får slappa länge när det är lördag :)
 igår kväll drack vi lite vin och kollade på horton
såå sköön elefant
det var väldigt lugnt, tror vi var trötta hela bunten
ikväll däremot ska vi ut med syster agilityteam
och äta thaimat..
trevlig trevligt


min syster lagar sjukt god mat
bara så ni vet

nono. nu hinner jag inte det här mer
vi ska tydligen åka o kolla på husvagn
det är oktober? vem köper husvagn då?
luleå-bor såklart.. haha... ;)


over and out bitches...


Sweeeet!!!

Like it, big time..


Kommentarer
Postat av: Syster på väg mot sängen

Det kommer inte bli någon husvagn...... Vi bestämde det nu nyss. Vi ska skaka iordning på Busvagnen istället!!! och det är smart att köpa husvagn nu , för det är på hösten de är billiga för då vet inte folk vart de ska göra av dem!!!!!!! Ses i morgon sweetie tweetie!!

2008-10-19 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0