måndag i luleå

gårdagen var skön
vi sov hyfsat länge, körde lelle till jobbet
åkte hem, slängde oss på soffan och käkade lite frukost.
Sen framåt efter lunch lastade vi hundar i bilen
och åkte runt lite, var ute och gick en sväng med dom på
nåt som heter hägnan, det var härligt väder igår
massa frost, men solen sken så det var jättehärligt!


Syster tog ett fint kort på smilla och mig

Jag smakade ben&jerry glass igår för första gången
damn, den var god :)
fick dock inte i mig alltför mycket eftersom jag
tryckt i mig min systers goda köttfärssås innan!!

Idag ska jag spendera ett par timmar hos frissan
klippa lite och färga lite
vi får väl se hur det ser ut när jag kommer därfirån :)

nu är det snart onsdag och då ska jag åka hem:(
men imorgon har syster ledigt så då får vi heeela dagen ihop!!

over and out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0