overallinvigning

mitt lag vann!
vi vann, vi vann
yeey, skulle kunna dansa världens
hetaste segerdans, men jag avstår
har alldeles för ont i hela kroppen sen igår
vi krälade, kröp, sprang, rullade... jösses
tillome magen har träningsvärk

det var paintball med sprutor och filmjölk,
vi pimpade våra overaller med guldfärg
vi sprang med ägg i händerna och rullade nedför en
matta med såpa på, vi gick skottkärra med varandra och
ålade oss genom en bana.. och massor mer
jag var smutsig, men långt ifrån värst
men jag fick filmjölk i håret....! yummie!

kvällen fortsatte i samma tempo och på bryggeriet fortsatte lekarna
fast med lite mindre allvar och lite mer vin! haha
den här gången vann vi inte...!
men juste ja, jag lirkade ju loss sleven från Slev-N
så nu är den i säker förvar.. haha


jag och Linda


Tobbe pimpade min  overall


jag och Linda


Jag har pimpat max

over and out

måste sova innan jag ska till stallet


Kommentarer
Postat av: Syster

fnyser uppdatera själv!!!!!!

2008-10-06 @ 15:22:35
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0