solen skiner inte överallt

sitter och försöker läsa igenom alla uppsatser
till på fredag, det går trögt
måste även kika lite på hur vi ska opponera mot
just den vi blev tilldelade.. jag är inte eld och lågor
över det här seminariet direkt.

men idag är det inte mycket som känns bra
motivationen från igår har gått och gömt sig lite igen

jag somnade i soffan igår kväll, halv nio
tjugo över nio kröp jag in till sängen
och vaknade halv nio imorse..
helgen tog slut på mina krafter

"It's in the water, baby, it's between you and me
Down on my bended knees, I break the back of love for you"



jag tror inte du förstår....


Kommentarer
Postat av: Syster

Slänger tågbiljetterna på brevlådan idag.. Adress Ekholmen!!! Sen när du kommer upp så ska jag skämma bort dig.. Är du snäll får du lyssna på min braiga skiva oxå!

2008-10-07 @ 10:39:43
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0