tekniken lägger ut snubbeltråd

för mina sms
jag får inte sms som folk skickar
dom snubblar någonstans på vägen
jag vet inte om jag ska skylla på operatören
eller bara telefonen
det går ju utmärkt att ringa

det är hemskt
riktigt hemskt
att man blir så upprörd
tänk när telefonen inte fanns
 hur klarade dom sig?
jag klarar mig inte
hela mitt liv kretsar runt där där jäkla mobiltelefonen
jag är inte stolt över det men jag erkänner det
jag är en svag människa, jag har ett beroende
anonyma mobilmissbrukar klubben, någon?


over and out bitches


Kommentarer
Postat av: Syster

Man kan nog säga som så att den dagen hjärnorna delades ut så var hon inte där!!!

2008-10-31 @ 11:56:35
Postat av: Syster

Ja , jag har nog nästan aldrig sett någon som knappade så mkt på sin mobil som du

2008-10-31 @ 13:44:29
URL: http://hundlya.info
Postat av: kristin

jag har fått mobilförbud när jag är hos jonas..

"Måste du verkligen svara på sms exakt när du får dom..?" JAAAA!

2008-10-31 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0