20års fest

min och Idas, den var igår
vi hade sjukt kul :)  dansade som vanligt så länge som fötterna orkade
det där med högklackat är rätt knepigt egentligen, fötterna skriker aj idag!

Vi började kvällen i min käre fars lägenhet, det var bål och snittar och ostar och
vindruvor och jaa, massor.. god tårtbit fick jag från Anders också, jag suktade visst
över den rätt bra när jag var hos honom i fredags, tur för mig att han fick en bit över!
Fick ett jättefint armband av mina kära klasskompisar, ni är verkligen underbara!!
sen fick jag ju Orlando Bloom som PEZfigur, kan det bli bättre ;)
Framåt halv tolv begav vi oss in till platens men jag och Kristin tänkte ju inte på att ta ut kontanter
till inträdet, men det gick så bra så, Ida hade ju så snälla kompisar som kom som räddare i
nöden, jag och kristin fick ta våra kort och gå till baren och köpa dom varsin drink för att betala tillbaka!

var pigg och glad idag när jag vaknade, tro det eller ej :)
Pullan och Jenny var visserligen ännu piggare för de började styra
med te och koka gröt och hela fadderullan imorse, jag nöjde mig med oboy och macka!

Kristin var drid som tusan där ett tag, haha, så sööt!! :)


jag och min bästa Ida


Och så söta kristin förstås


den fina tårtbiten :)


Jag och Idas vän karl på platens


Orlando is my man!!!!

(Kristin, jag snodde någon bild av dig, känn dig hedrad:)....)
www.kerstininthemix.blogg.se

Kommentarer
Postat av: kristin

helt okej! jag kanske snor nån bild från dig också :)

Mycket lyckad kväll, och ja jag blev lite drid där :) men det bjuder jag på!

ses imorrn. kramkramkram

2008-09-28 @ 17:33:42
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0