kalasmottagningen

Ja ni, gratis bullar, godis, vattenflaskor, massage, pennor, block, glass.. you name it
det finns där!
Vi skulle spelat guitar hero men puckona innan oss valde världens längsta låt så vi tröttnade och gick bort till Ikeas bord och blev medlemmar och åt godis. Kristin däremot satte sig och körde guitar hero fast med trummor o ett helt band, vad det nu heter....
man blev tilldelad en väska när man kom innanför dörren och det förstår jag,
så mkt skräp man blir påprackad så måste man ju ha någonstans att lägga det!

men massagen slog  allt, jag fick en huvud och nack massage, helt underbart!
men man märker att man har rätt mycket knutor och spänningar..
ska önska mig det här i födelsedags present, några gånger hos en massör....!

M

Kommentarer
Postat av: kristin

rockband tror jag det hette :)

du missade kvällens festligheter.. oj, kristin har bakrus som skam! ses om några timmar!

2008-09-04 @ 05:55:17
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0