ms sunshine

förr tillfället hittar inte ms slarvig sin usbkabel till kameran
så det gör mig lite grinig, hade tänkt visa hela världen vilka fina
pjuck jag inhandlat idag!
aja, dom jag hade tänkt köpa kostade 800 men dom var slut i min storlek!
då kilade jag in på din sko mest för att glutta lite, och hittade ett par liknande
för 350 :-, kan det bli bättre?! okej, fejk material, inget riktigt skinn här inte, men who cares?
det enda som stör mig är väl i så fall att alla skor man köper måste man klacka om innan man
ens kan börja gå utomhus med dom! irriterande jag skulle hellre lägga någon extra hundring från början för att få dom ordentligt klackade!

Nåja, eftersom skorna blev billigare än tänkt så svängde jag in på Vero Moda (för ovanlighetens skull) och hittade faktiskt en rätt soft vardagströja, lite tjockare såhär till hösten. kanoners!

Så nu har jag ätit pasta med pesto, yummie!


jag håller på att förgås här ute i förorten, jag vill in till stan
jag trivs inte här!
ska jag bo i någon j******a förort ska det vara för att jag
bor i ett stort fint hus eller på en gård, men inte en sketen J***A
sunklägenhet, märks det att jag är missnöjd?
damn..

dessutom är jag ensam hemma ikväll igen, för 4e kvällen den här veckan
4 dagar av 4, rätt bra jobbat va.
hade man bott i stan hade man iaf haft någon vän inom räckhåll
som man kunde våldgästa....!!!


ska jag spä på helvetet så har jag fruktansvärt ont i ryggen
och en jäkla huvudvärk som vägrar släppa
tror jag ska ringa min Ida så hon får trösta mig lite :P

nej ni, något positivt måste det ju finnas att säga om livet,
jag återkommer när jag hittar det! :)

Lots of love
over and out

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag minns f*n någon som var beredd att döda för att få just den lägenheten!!! Förresten så kan du förvänta dig post nästa vecka!!!

2008-09-18 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0