Luleå

Jag har varit i Luleå och hälsat på min syster.
Min syster har en bedårande liten vofti (läs hund) som har bloggat om denna helg.
http://lapptussen.blogg.se

Efter att ha varit i sol och värme i tre månader tog det emot lite att åka till Luleå och alla snö. Men vad gör man inte för sin syster. Jag har fått önska mat (korvstroganoff och fiskgratäng) och vi har druckit vin och bacardi. Vi har även lekt lite i snön och bara slappat. Min syster yster är den bästa i världen, ingen har en bättre syster än mig!! (möjligtvis hon då kanske....)


Lite trötta...
man blir lätt det när storasyster häller i en vin och bacardi.



King of the wooooorld!! Klarade att klättra upp på snöhögen utan att sjunka alltför mkt.




Plätt plutt pannkaka, vem sa att det var svårt att ta sig nerför en snödriva?




Lexie och jag gräver efter skatter

Kommentarer
Postat av: Ullis

Love ya.... det var så kul att ha dig här uppe några dagar och vi måste verkligen ses mer ofa än vad vi gör!!! Du är bäst!!!!



/Sis

2010-04-14 @ 13:07:57
URL: http://lapptussen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0