linköping dag 1


jag vaknade till denna ljuvliga utsikt.



På landet väljer man foppatofflor eller gummistövlar om man ska ut på tomten.



Min frukost bestod av jordgubbar, blåbär och filmjölk.
Lite äkta skvallerlektyr är heller aldrig fel.




Syster Ullis kom förbi med sina söta små valpar.



Vi åkte in till stan och gick på Bosses Glassbar.
Godaste glassen i universum finns där.



Jag åt melonsorbé och mangoglass toppad med chokladsås.



Hemma igen löste pappa lite korsord. Jag och Syster åkte och badade.



Den lantliga idyllen är fantastisk.




Jenny och Syster efter måltiden som Syster lagat...



... det var bland det godast jag ätit på länge!


Kommentarer
Postat av: kristin

synd att vi inte kunde ses!! men jag mådde asdåligt så jag hade inte vart så trevligt sällskap! men vi får försöka hitta nån helg i höst som vi kan ses! puss puss

2010-08-10 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0