promenad i ett stekhett Oslo

Idag är jag ledig. Jag sov till 10.30. Det var underbart. Med solen skinande utanför fönstret blev jag på superduper humör och bestämde mig för att slänga in ett par baguetter i ugnen och serva Fredde med frukost. Gjorde även varsin Latte i Ratten och Lenas nya kaffemaskin och vi avnjöt frukosten till två avsnitt av The Big Bang Theory.

Sen släpade vi oss ut.


Vi styrde stegen ner mot Aker Brygge, mycket folk ute idag.



Vi kom inte långt ut på bryggan innan värmen tog kål på oss och vi
var tvugna att sätta oss ner.



Jag svalkade mig med en iste.



Rådhuset.



En norsk fotograf har rest världen runt och ställt frågan, "vad är frihet för dig?".
Mycket fin utställning.

Sen styrde vi stegen hemåt och nu har vi inga mer planer för dagen mer än att knåpa ihop någon fantastisk maträtt till kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0