snart söndag



Ingen ville gå ut med mig ikväll. Rödvinsflaskan på byrån har stått öppen i 1,5 vecka. Kanske dags att kasta bort. Visste ni att vin kunde mögla?
Det visste inte jag.
Nu vet jag.


Nu är det snart söndag och egentligen borde jag snart vara påväg mot ett dansgolv.
När blev det så att det är mina vänner som tackar nej till en utekväll?
Brukar vara jag som bangar. Faktiskt.


Satsar på vacker väder imorgon och på att kunna lura med någon vän
på ett par av alla de söndagsmarknader vi har här i trakterna.


Rastlösheten spökar igen.




Kommentarer
Postat av: Sofia i London

dina vänner kanske tröttnade på att du alltid banga o bestämde sig för att banga på dig när du ville ut? :P

2010-07-11 @ 09:20:48
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Sofia i London

se det och se det, jag spekulerar bara lite efter vad jag läser på din blogg :)

2010-07-11 @ 16:30:58
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0