Kaffepikene

Idag blev det en kaffe efter jobbet, det var (molnen till trots) helt okej temperatur för att sitta ute. Det blåste inte storm, hör och häpna! Tog en sväng neröver bogstadveien på hemvägen och attans i himlen så farligt det är när man egentligen inte har pengar att shoppa för. Men idag höll jag hårt i plånboken! Stolt som en tupp var jag när jag lyckades motstå att köpa de vackra skorna på bianco som jag suktat efter så länge. Men samtidigt sved det till lite i hjärtat. De är ju så fina!

Den 15e får jag lön, hoppas hoppas skorna fortf finns kvar i min storlek då, är ju en evighet dit. Ni vet väl alla att en flicka aldrig kan ha för många skor?


Såhär såg det ut i min förra lägenhet. Skor tillhörande 4 tjejer och då hade vi alla säkerligen bara en tredjedel av våra kära skor i Oslo för tillfället.

Nu blir det lite cougar town, har liksom fastnat lite för den löjliga serien! :)


Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Bilden med skor kunde varit från Egoinas rum när hon bodde hemma.

2010-06-08 @ 17:06:16
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0