Sveriges nationaldag 06.06.2010

Se, jag har bott så länge i norge att jag till och med skriver datum åt fel håll.. Jöss! Kanske tur att jag flyttar tillbaka till Sverige i höst, jag får svårare och svårare att hitta rätt svenska ord på sånt jag säger ofta på norska.
Tex: Tilbakemelding. Det säger jag så ofta att jag glömt vad det ska översättas med, fick slå upp det i lexikon! Oj oj!

Men ja, nationaldagen var det ja. IDAG! Jag kom på det för ca en timme sen. Gud vad bra att man har koll!

Gratulerer med dagen då alla svenska! Jag skulle vilja fira med färskpotatis, finns det i affärerna nu?

Kommentarer
Postat av: Kristin

ja det finns! men det är inte köpvänligt pris ännu..

2010-06-06 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0