Bella&Tyra show

Jag har sett programmet två gånger.
Första gången var Alex Schulman gäst och andra gången var Egoina gäst.
Det var något som störde mig när jag såg det.
Det är inget proffsigt program (än, ska man kanske säga?), men det vet man ju redan. De är unga och oerfarna inom den här genren. Så det var inte det som störde mig. Inte att de kom av sig ibland, snubblade på orden, kollade i fel kamera eller att kameramannen inte kunde hålla kameran helt stilla. Det är ju helt normalt.

Det tog en stund innan jag kom på vad det var.
Men nu vet jag.

De svär för mycket! Det förekommer en del svordommar och det störde mig. Okej om man svär när man pratar med vänner och i det dagliga livet. Men när du talar till en människa du inte känner eller om du har din egen show som går ut till allmänheten. Då ska man inte svära. Så är jag uppfostrad.

jag svär själv, ibland kan jag komma på mig själv med att det faktiskt börjar bli ofint.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja alltså taggad är jag, tyvärr är motivationen inte på topp, har JÄTTESVÅRT att väl ta mig ut. =/ Däremot - när jag väl kommit ut går det strålande. :)

2010-05-03 @ 22:28:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0