hotmail & tele2

Jag blir galen. Jag blir ofta galen, lite smått irriterad ibland. Speciellt nær saker inte fungerar som de ska. Jag kommer inte in på min hotmail. Jag vet inte om det ær min jobbdator som vægrar samarbeta eller om det ær hotmail som bara satt sig på tværen.

Jag har inga pengar på min mobil och har inte tænkt att ladda den heller før den delen, dæremot har jag ca 25 fria sms på tele2s hemsida som jag får skicka gratis. Surt bara att løsenordet dit ligger på min mail som jag inte kommer in på.

Men mest irriterande ær att tele2 menar på att de kan sænda ut nytt løsen via båda mail och sms, men icke då, nær man væl ska bestælla så ær det mail som gæller.

Spænnande ær det, att man kan vara lika irriterad på tele2 Norge och tele2 Sverige. Dem lyckas aldrig med något!

 


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Mirphusinha,



Det var väldigt tråkigt att läsa att du inte kommer åt din e-postadress där dina inloggningsuppgifter till Mitt konto ligger. I dagsläget kan man enbart välja att få inloggningsuppgifterna skickade till registrerad e-postadress. Om du fått någon annan information får vi beklaga detta. Jag kommer föra önskemålet vidare till rätt personer om att man även ska kunna välja att få inloggningsuppgifterna utskickade via SMS.



På samma tjänst fast för mobilabonnemang som heter Mina Sidor kan man få sina inloggningsuppgifter utskickade via SMS till mobilabonnemanget som är aktiverat.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-05-20 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0