Mat i magen

Nu har jag precis ætit lunch. Falukorv och makaroner. Eller makakoner. Man får sæga som man vill. Ingen fancy lunch direkt men eftersom att bankerna ær så fruktansvært sega på att føra øver mina pengar mellan Sverige och Norge så væntar vi ett par dagar med att lægga upp något mer glammigt på tallriken.

Ær det førresten schysst att dra bort pengarna från konto 1 och sæga att transaktionen ær utførd fast att det inte ens kommit in på konto nr 2?
Ær det sedan schysst att reservera det beloppet som inkommande på konto nr 2 den 17e Maj men skriva att det inte blir tillgængligt førræn den 19e. Bullshit.
Ge mig mina pengar!!

back to class my friends..


Kommentarer
Postat av: Sis

Samma lunch här.... Farligkorv och makakoner. Inget att jippa över precis!!! Men det enda jag orkade slänga ihop och kasta ner i lunchlådan!! Smilla hälsar att du inte ska känna dig det minsta trygg eller som hon sa "Be afraid, be very afraid Barbie.." Hon är lite retlig nu i sitt gravida tillstånd..

2010-05-18 @ 12:38:58
URL: http://lapptussen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, vad ska du hitta på idag? :)

2010-05-18 @ 16:28:48
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0