Ridtur

Hej hopp hallå i lingonskogen!

Idag förgyllde fina kristin min förmiddag med kaffe, lunch och en sväng på stan. Det är synd att vi inte bor nära varandra längre.

På eftermiddagen åkte jag ut till stallet för en ridtur. Jag har inte varit där sedan förra sommaren!! (om jag räknar rätt..) Trodde jag skulle vara ringrostig men fingertoppskänslan finns kvar. Blir nästan så att jag överväger att flytta hem bara för att jag vet hur mycket jag kommer få kunna rida utan att behöva skaffa en egen häst på direkten.

Jag saknar det.


Ikväll blir det middag hos pappa och imorgon bär det av till ett besök hos naprapaten innan hemresan mot Oslo börjar..



Kommentarer
Postat av: Madicken - Från självskadebeteende till lycka

Oj avrför ledig så länge? :) Är sjuk så ej så bra, men duger!

2010-05-06 @ 19:02:51
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Åh VART?:D Överallt eller? :)

2010-05-06 @ 19:38:37
URL: http://conler.se
Postat av: kristin

ja det var en toppenförmiddag! hoppas det blir mer av sådant i höst :) kram!

2010-05-07 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0