tea time!

Idag har varit en av de mest långdragna dagarna på jobbet. Fanns inget för oss i "skolan" att göra så vi satt på innlytt mest hela dagen. Jag måste ta upp min barnehagevana att ha med vattenflaska, annars tar huvudvärken kål på mig.

Idag har vi inhandlat acai
Anna säljer det och vi hoppas på att det gör oss friska och glada. Ryktet säger att man blir piggare och att det bla är bra mot acne!! Det är fyra gånger så mycket antioxidanter i denna produkt som i en tillsvarande produkt gjord på blåbär. 2 skopor om dagen ska vi trycka i oss. Jag testade precis att blanda med fil och det blev toppen.



Men nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av tystnaden en timme till. Jag ska börja läsa Denise Rudbergs tredje roman O.S.A och dricka te i den fina muggen jag fått av pappa!


Hittade ett jättemumsigt te i skafferiet!


Visst är den söt, min Harrods mugg med nallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0