i perioder



Det känns som det finns två läger gällande KENT.

*Hata - här tycker man att de är löjliga, kan inte sjunga, värdelös musik och allmänna töntar
*Dyrka  - och allt det innebär, klä sig i vitt på konserter för att de säger det and so on.

Jag känner att jag inte helt hör hemma i någon av dessa läger. Jag vet bara att om jag är nere så vill jag lyssna på en del låtar och bara gråta. Är jag lycklig så spelar jag andra låtar och bara njuter av livet.

Just nu går Du & Jag Döden samt Tillbaka till Samtiden på repeat i lurarna när jag tar mig till och från jobbet.



Kommentarer
Postat av: Sis

En svindyr köksmaskin för en cirkus 4 papp..... Ett rykte sa att min lillsyrra skulle köpa en sån till mig!!! ;-)

2010-11-01 @ 22:43:58
URL: http://kastrullis.blogg.se/
Postat av: Sis

Kent är bra... Kent var i början skiiiit bra , nu förtiden är de bara bra. De överlevde sig själva på nått sätt. By the way så kommer jag aldrig glömma När Jocke Berg spydde ner hela sig själv ,bordet och alla ölglas.... Vi torkade av honom så gott det gick!!!

2010-11-01 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0