lanvin



Jag och Frida har suttit på jobbet och suktat över kollektionen. Men vi inser ju också att klänningarna är lite för extravaganta för att vi faktiskt ska få änvändning av dem. Tyvärr. Men å andra sidan, vad skulle det göra om ett klädesplagg till hängde i garderoben? Då skulle man ju ha en lanvin där OM det speciella tilfället som kräver den klädseln skulle dyka upp.

Sen att man måste stå superduper länge i kö, och att de första 320 får armband i olika färger som låter dem shoppa i lanvinområdet i 15 min, det är mest det som gör att man inte kommer orka gå dit ändå.

Jag hatar trängsel.
Då går jag hellre dit efter ruschen och ser om det faktiskt finns något vettigt kvar.
Ett läppstift kanske.
Summan av kardemumman: Det blir inget Lanvin för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0