lantliv

om en kvart åker vi till Sverige. Vi ska göra sunne osäkert. He.

Jag ska mysa med Shila hela helgen, jag önskar så innerligt att jag slipper storstadslivet snart och kan bo så jag kan ha hund. Jag har bestämt att Shila ska få bo hos mig också. Jag har bara inte berättat det för Freddes mamma än, som faktiskt äger henne.

Shila blickar ut över grusgropen, bilden är tagen för nästan ett år sen.





Jag på väg på promenad med alla hundarna, favorit i repris!
(Var också på den goda tiden jag hade Rutger i min "ägo" (v70n i bakgrunden). ) WE MISS HIM!


Kommentarer
Postat av: kristin

Slippa storstadslivet? Pyttsan, du ska hit till sthlm! :) fast vi behöver ju inte bo mitt i smeten, här i segeltörp är det rätt bra. Ha det så bra i sunne! puss puss

2010-10-22 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0