helt sjukt

17 januari ändrade norge reglerna för skattekort för utländska arbetare. Mitt i månaden när de ska levereras in. Skulle vilja uttrycka det som idioti. Så vi som redan skickat in måste göra om allt!

Fredde var där idag, tre veckor ska det ta innan han får det. Jag ska dit imorgon, har inget pass och inget personbevis, har fått besked att jag ska kunna skicka in det i efterhand. Men face it. Ska det ta tre veckor så får jag ingen lön alls i februari. Kul, tack för den.

Nej då, jag är inte alls irriterad, det var inte nu jag verkligen skulle kunna börja sparande efter jul igen och det var heller inte nu jag verkligen behöver lönen. Suck.

Nudlar, vatten och bröd here i come.


Kommentarer
Postat av: Sis

Om jag ev skulle trilla in i Kongsberg , hur långt från Oslo är det???

2011-02-01 @ 22:31:03
Postat av: Sis

kanske kanske kanske.... Att jag ska ditt på lapphundsutställning den 12/3.

2011-02-02 @ 15:06:38
URL: http://lapptussen.blogg.se/
Postat av: Made by ems

Made By Ems är en sida fylld med smycken till ett otroligt pris. Check it out, du kommer inte bli besviken!

2011-02-03 @ 10:52:58
URL: http://madebyems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0