one day, when i can do what i want.



Det är så himla vackert med en tegelvägg inomhus, jag har drömt om det så länge och när jag en dag bor någonstans där jag kan bestämma själv hur det ska se ut, då ska jag ha en tegelvägg och så ska jag inreda med mycket saker utan att det blir rörigt och med saker som inte har så mycket med varandra att göra men som ändå passar ihop och gör allt så mycket mer personligt. Ingen IKEAstylad lägenhet hos mig inte, nej jag ska samla på mig saker på loppisar seconhandaffärer och bygga mig ett personligt hem. Det är min dröm. Finns det egentligen något viktigare än att ha ett hem där man faktiskt känner sig hemma och verkligen trivs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

12/3 så kommer jag till Kongsberg!! Boka int in nått annat än åka på hunduttällning och hänga med syrran då!!!!

2011-02-15 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0