till paps

till min far vill jag bara påpeka att jag inte alls alltid är arg och förbannad
och jag trivs jättebra här. Mänsklig värme finns här också
men det spelar ingen roll vilket land man är i, säg något som det är lätt att ha att göra med myndigheter i?
Jag har krånglat med saker hemma också, tex försäkringskassan och AMS...
Det enda som är kvar att fixa när skattekortet kommer på posten är bara ett bankkonto.
sen är jag ready to go liksom

Ikväll kommer Malin,, systers arbetskamrats dotter, vi ska ut på partaj ikväll. treeevligt!
Börjar jobba 8.45 imorgon så det blir lite sömn iaf, och en trött dag klarar man för sen är det helg!!
Då ska jag inte göra mycket alls... :)

Idag har jag varit på dagiset jag var på i måndags, och jag ska dit imorgon, måndag och tisdag också. Är faktiskt skönt att veta var man ska vara och när man börjar. är ingen hit det där med att de ringer på morgonen o ger mig en adress, hehe, men det funkar. Dessutom är det ett väääldigt bra sätt att få se Oslo på!! :)
Jag har åkt nästan alla trikklinjer och jag börjar få in flowet på buss också. Tbana däremot är jag skonad från, det har jag  bara åkt en gång till ligningskontoret och en gång på jobb. Tbana är kruxigt att planka på vet ni ;)

men men. Snö är det ingen här inne i Oslo, men efter en kvart med trikken till jobbet så är det isgata och lite snö, hoppas det kommer mer i helgen :)

over and out bitches

Kommentarer
Postat av: Bertil den äldre

Hej



Tack för påpekandet. du verkar att ha god hand med olka myndigheter. Kan nästan påst att älskar dessa inrättningar.

Ha et så jätte bra. Här hemma är det lite blött och grått, mörkt. Blir väl ljusare är du komme hem.



Pappa

2008-12-05 @ 08:21:45
Postat av: Syster

Hoppas ni hade det kul igår!! Kraaaaaaaaaaaaam

2008-12-05 @ 21:18:48
Postat av: Syster

Uppdatera

2008-12-07 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0