onsdag 20 feb

uppdatering Andreas:

Vila idag, har en sådan fruktansvärd huvudvärk.
Lyckades inte hålla det uppgjorda träningsschemat för den här veckan heller :/
Ska skicka sms till TT för att se om det går att träna någon annan dag än tisdag
eller torsdag nästa vecka.
På måndag går anmälningen till LFK ut också, så jag ska väl anmäla mig snart.

Bara går och längtar på att ridhuset på andra sidan vägen ska öppna för allmänheten...


annars är det inget nytt som händer i mitt liv
syster har skaffat sig en almanacka
jag har tappat bort min
that´s life..

men.. ajö då

Kommentarer
Postat av: Syster

Det var det bästa köpet jag gjort i år..... Hittills iaf.. Almanackan alltså

2008-02-20 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0