tisdag

jag är på väg att bli sjuk
känner mig riktigt risig och har nedrans ont i knoppen..
jag trotsade dock sjukdomen och åkte in till IKEA för att söka jobb
stövlar in där och fråga rmed trevlig stämma vem jag ska prata med.
då får jag till svar att jag ska SKICKA in mitt jävla CV som jag har i väskan för det
kan dom minsann inte ta emot...  jag får alltid hör att arbetsgivare vill att man kommer in på arbetsplatsen, presnterar sig och lämnar sitt CV.. Men inte här inte... Jag blir lite less
var likadant när jag var på ett annat ställe, hade tillome fått ett namn på personen jag skulle lämna mitt CV till, men nedå, då hade personen i fråga inte tid att masa sitt arsle från rummet bredvid och ut till mig, ta i hand och presentera sig och ta mitt CV utan personen bad den jag pratade med först att ta mitt CV...
Okej okej, jag förstår att man kan vara upptagen men är det så jobbigt att springa ut i 2 minuter och se vem som söker jobb eller att helt enkelt be den jobbsökande att vänta i 5 min tills man han tid?! Jag är riktigt less.....

Nåja, helgen var i alla fall mycket bättre...
Dag ett i backen var hård, bokstavligen...
Framåt halva dagen gjorde jag en mega mega vurpa och slog i huvudet
så bra att tårarna sprutade, dom fortsatte spruta siådär 10 min efter att vi satt oss i bilen också
eftersom det gjorde så djävulskt ont!!!
Dag två gick bättre, mycket bättre..
Mr X tröttnade nog lite på mig eftersom jag envisades med att åka i EN backe.. :)
när han tog upp mig i en annan så protesterade jag med att pliga mig ner mest hela tiden..
hiihi..
Blev ingen långdag här heller, blev trött i benen och när benen ger sig så ramlar man..
desutom had ejag ont i VARENDA muskel sedan gårdagen
värst var nacken, kunde knappt röra mig...!!!
Men en sak är säker, tills fjällenresan, då blir det minsann Hjälm, handledsskydd och benskydd för min del..
ska bara finansiera det också.

Syster, pappa hälsar. Han säger att han inte fick tag i dig..
jag är jätteavundjsuk på honom.. känns inte som att min
egypten resa slår hans thailand tyvärr :P

Nehepp, precis som min syster så plöjer jag igenom dvdboxar, dock inte beverly hills
har följt det slaviskt på tv alla omgångar de visat så jag har väl sett alla avsnitt tre gånger..:)
ne, här är det One Tree Hill som gäller...!
Inne på säsong tre, skiva tre av sex vet inte riktigt vilket avsnitt dock..
så, jag ska burra upp mig i soffan, ta en till panodil och tycka lite synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Syster

När försökte pappa få tag i mig??? Iofs så laddade min mobil ut igår och jag har inte hunnit ladda den. Jag har inte sett de första Bevvan avsnitten sen de gick första gången , då var du typ bara en liten skit som drack bim bim. *S* Sa pappa något om sms:et jag skickade till Jenny kom fram????

2008-02-12 @ 12:01:16
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

By the way så gissar jag på att pappa sponsrar med
Hjälm, handledsskydd och benskydd

2008-02-12 @ 12:07:57
Postat av: Ulle

Lellens ex som kastade sig över Jocke i Lördags på bussen. Den människan är inte riktigt frisk någonstanns

2008-02-13 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0