torsdag

Vad är inte värre än att vara ledig
när alla andra jobbar eller går i skolan
när vädret är fint men ingen har tid att gå och luncha


nåja, har iaf på mig min nya tröja som inhandlades igår
en grå långärm over size
skisnygg med leggings och mammas pjuks.
pricken över i:et blev skinnjackan.
eftersom detta inte är en modeblogg eller en
efterapning av ebba von sydows dagens outfit
så blir det ingen bild

jaja, jag är väl tråkig då

Vaccinerade mig igår
mot Hepatit A
vem fan har bestämt att man ska ta sprutan i muskeln?
jag har fortfarande ont...
och inte fick jag ett bamseplåster eller liknande heller.
bara ett fult jävla vanligt plåster!
jag är fortfarande liten inombords
jag var skräckslagen när jag satt på
den där britsen


Kommentarer
Postat av: Syster

Lille gumsan då..... Du får komma hit sen och pussa på mina hunar istället!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-02-28 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0