äntligen regn

ÄNTLIGEN!!
jag har längtat efter regnet och igår kom det äntligen, regnade hela natten och hela förmiddagen idag
men nu har det slutat så då ska vi ut på golfbanan kl 17.
Då får jag prova mina nya skor, min nya jacka och min nya klubba jag köpte igår
på golfoutlet på ekoxen. Snacka om att jag har fyndat :)
det är något fel, jag börjar bli golfnörd...

Har blivit erbjuden en lgh i gbg också
den jag ville ha minst för den är så dyr
men det är ju en stor etta med terass på översta våningen
hmm, undrar hur mycket bostadsbidrag det går att klämma ur kommunen.. haha!
nybbygt är det också, hela huset, varenda lgh, inte ett spår av någon annan
men den är 900 kr dyrare i månaden än vår tvåa vi har just nu är och på 20 kvm mindre
varför ska man suga ur studenterna deras slantar? är de inte fattiga som de är.. suck

Imorgon kommer mamsen hem från taormina och jag flyttar hem till mig igen
och i helgen är det hornmarken, mrX jobbar så jag får väl åka med mamsen

nehepp, om man skulle intresseanmäla lite fler lägenheter, lite billigare....

ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Har du kommit in GBG????? Flyttar du dit även om du inte kommer in???? herre guuuud , tänk om jag inte hinner träffa dig innan du sticker!!!!



Nörd!!!!



ÄLSKAR DIG MEST!

2008-07-07 @ 16:02:46
Postat av: Tha redhead

va du på ekoxen utan att säga hej till mig?? Illa fröken:D

2008-07-07 @ 18:22:21
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/
Postat av: Syster

Låter som en flashig lägenhet......

2008-07-07 @ 20:52:00
Postat av: Syster

Nu är gammelgubben inbokad på ett plan hit upp nästa Onsdag!!

2008-07-09 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0