oktober is here again

jag har tappat min motivation, om någon finner den, kontakta mig!

självklart var jag tvungen att stoppa näsan i kissens mysiga päls
när hon hoppade upp i sängen och ville gosa, vad skulle jag gjort annars liksom?
men nu får jag skylla mig själv för nu snörvlar jag och ögonen rinner
suck, att man aldrig lär sig :)

det regnar hörrni, det regnar! hur fan blev det så?
det som var så fint härodan, med sol och allt..
varm var det också, en sån där perfekt höstdag!

Nehe ni, nu ska jag kila iväg och klä på mig,
måste slänga i min något ätbart också innan jag
slänger mig på buss och tåg skolan..


ciao!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Love ya!

2008-10-02 @ 09:34:03
Postat av: ulle

Förresten , det kommer bli en agility aktivitet när du kommer...... Vi ska ut och käka hela gänget på Lördagen. men du gillar väl Thai käk , så det borde du överleva!

2008-10-02 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0