shoemania

idag är en sån där tråkig dag som kan vara rätt kul!
jag stryker och donar och städar lite och det är inte så kul
men samtidigt så rensar jag lite i min skohylla och det är rätt kul!
jag var ju tvungen att ta en bild på alla som står framme
resulterade i en bild på 15 st skor.. :)



utöver dessa har jag:
2 par vinterskor som inte förtjänade att vara med på bild (ska jag vara ärlig används de väldigt sällan)
1 par golfskor
1 par flipflop som inte heller fick vara med på bild
4 par gympapjuck som blivit degraderade till stallskor

här ett par av de stackars stallskorna

vidare har jag ju självklart även
1 par läderridstövlar
och 1 par stålhättepjuck till stallet

summera detta och vi kommer fram till att jag för tillfället äger
25 PAR SKODON som jag kan klä på mig när jag ska gå utanför dörren.

Ringde in en kille till eastfm någon gång för länge sen och sa att han
hade mycket skor, jag tänkte WOW en kille som har många skor, coolt..
haha, coolt my ass, han hade 6 PAR..  tss!!! :)

Syster Yster, slår du det här?

Kommentarer
Postat av: Syster

Hmmmmm...... jag borde göra det. Ska räkna imorgon! Men jag tror jag slå dig!!

2008-09-20 @ 20:29:40
Postat av: kristin

tror också att jag kan slå dig, dock har jag ju inte alla skor här i lkpg!

2008-09-21 @ 16:35:14
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0