tacodinner

Igår var jag på tacopartaj som Marianne stod som värdinna för. Efter en mycket vimsig rundtur i området dit vi skulle så fann vi rätt gata och ingång. Fröken M ska nog aldrig mer få stå för vägbeskrivningar! Jag och Frida var genomsura när vi kom fram och tackade oss själva för att vi utrustat oss med jacka med stor luva samt paraply. Snöblandat regn är inte att leka med.

Kvällen fortlöpte med god mat, gott dricka och trevliga människor. Vi kom inte iväg till fabriken förrän klockan var närmare halv två. Där var det väl egentligen ingen höjdare men eftersom vi av någon anledning fick lov att stå på det "åtråvärda listan" så slapp vi ju betala, så det var ju ett plus mitt i allt.

Min kära pojkvän har lyckats försnilla sin bilnyckel. Och i bilen ligger hemnycklarna och vår enda postnyckel. Det är vid sådana tillfällen det är bra att ha en extranyckel. Främst till bilen alltså. Men det har inte han. Jag lider lite med honom för tillfället.

Det är dock imponerande att vi båda var ute på olika ställen i helt olika stadsdelar och lyckas komma hem till porten precis samtidigt så ingen av oss behövde stå och vänta i regnet (mhmm, det regnade senare på natten) kl 4 mitt i natten.

Cred till oss.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack:D

vad tycker du om leopardmönster när det gäller kläder och accessoarer? Hot or Not?:D http://liborius.blogg.se/2011/january/leopard-monster.html#comment

2011-01-17 @ 12:36:03
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0