måndag

ledig

har varit i stallet
blev lite hoppövningar för att
få Puttefnasket att koncentrera sig
och tro på fan
han skötte sig utmärkt.

Solen skiner
inte ett moln någonstans
och jag sitter här...

Jag vill gå ut
gå en sväng på stan
kanske längs stångån
med en nära vän
lösa världsproblem
och bara må bra.
Kanske sätta sig på ett mysigt fik
med en varm choklad i handen
uppkrupen i hörnet på soffan
 men istället jag sitter här....

kan inte låta bli
men jag kan inte släppa Cassie - Is it you
den bara träffar rätt liksom på något sätt
eller, jag vet inte..

JAG LÄNGTAR TILL FREDAG!
förhoppningsvis blir det en fulländad helg!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja , Jitterbugg....
det är en sån spånig kaka med seg maräng i mitten!!! Vet du Syster , du skriver i gåtor!!!

Postat av: Syster Yster

nu håller du tummarna för att vi kanske får en stuga som vi hittat. Egentligen är den till salu , men de kan tänka sig att hyra ut den. Mitt i lappsmeten

2007-10-09 @ 23:19:53
Postat av: Syster

Hejdegården känner jag till. har bott där själv. Jaha , så ni ska in till stan nu!!! Jag trodde du satt fast i Ljungsbro!!!

Jo , vi får väl se vad de ska ha för den i månadshyra. Ganska stor chans att det blir billigare att köa stuga än att hya. Fördelen är dock att det bara är att säga upp den om man lessnar

2007-10-10 @ 10:20:53
URL: http://hundlya.info/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0