5e sept

Fem dagar o sen är jag 19 år fyllda, men jösses, hade varit bättre med 20 :)

Säger som syster, höst trröttet börjar smyga sig på en...
Har varit ledig idag och  mest inte gjort någonting faktiskt, plockat lite tvätt, o röjt lite
Fast iofs så har jag varit jätteduktig och suttit och gjort om både personligt brev plus CV så nu känner jag mig för första gången riktigt nöjd!
Så nu har jag sökt massor, allt från hemglassbilen och ica jobb till butikssäljare inom gardiner och textil och nattportier på hitell, haha! man måste ju söka eller hur, annars får man ju inget :)
Fast jag går fortf o hoppas på travshopen....
Synd att dom fick mitt gamla CV o inte mitt nya ;)

Usch, jag vill verkligen inte bo i lägenhet..
Ska jag bo i lägenhet så ska det minsann vara CENTRALT
annars vill jag bo i ett litet rött hus på landet med ett stall med plats för två eller tre hästar i...
suck...

Jahaja, Ingmarie kommer o skor på fredag, hon är verkligen guld värd, är trött på tappsko turnén nu så nu skor hon om med "vanliga" skor så han har det på alla fyra så han inte tappar någon mer sko puckot...!
Nu har han vilat tre dagar men idag blir det andra bullar, idag är det dags att rör på fläsket igen! :D

Så nu ska jag väl bege mig, ska bara invänta att min önskelöåt kommer på east fm ;)

Puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0