hemma igen

jag har tränat med V
yepp, det var väl ingen värsting fart på
det hela men lite duktig känner jag mig
japp, lite stolt är jag nog när ja känner efter.

jag har slängt i två hästtäcken i tvättmaskinen
eller
rättelse: GROVtvättmaskinen
i den gemensamma tvättstugan
jag lyckades trycka in dom utan att någon såg
det jag fundrera över är om jag får tvätta hästsaker där?
egentligen spelar inte svaret någon roll för jag gör det ändå
men om det skulle bli hår i maskinen är det ju bara att köra den antingen
tom en gång efter eller med typ mina ridkläder som är
lite okänsligare o sen är ju håret borta
äh, än har ingen skällt på mig
och fortsätter jag bara gå ner på taktiska tider så
lär ingen göra det heller... :)

jag hatar att bo i hyresrätt
det är totalt förödande


teddy hälsar
ni minns väl teddy?



ja jag tänkte väl att ni kom ihåg teddy
min vapendragare i vått och torrt





damn, du är het


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är hemma nu!!! ÄLSKAR DIG!

2008-04-20 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0