jahapp

då har jag brottats med munstycket på däcket på min cykel.
japp, det trilskades som tusan
det där extra musntycket man får från macken för att skruva på
sitt eget så att det överhuvudtaget ska gå att pumpa däcket..
ja det satte sig fast! jag fick inte bort det, jag skruvade isär alltihop
men de lossnade inte, jag skruvade dit alltihop, jag bad mackgubben om hjälp men han var själv på macken idag
så av honom fick jag nada hjälp.
efter mycket bestyr och svordomar fick jag tillslut loss
det lånade munstycket, pumpade upp båda däcken
och trampade hem på Maja
ja hon heter så
hon är röd, född cresent.
jättevacker, har några ålderskrämpor men säg vem som inte har det?
Maja har fått ett nytt jobb serrni
japp, hon ska hjälpa mig att förflytta mig från punkt A till punkt B
på jobbet, för glöm att jag tänker GÅ
så då kom jag att tänka på min Maja
hon har inte haft en fast tjänst sedan jag gick i skolan
och inte hade körkort, så hon är riktigt glad
ja, hon står ute på gräsmattan och strålar!
vacker är hon
sa jag att hon är röd?

Som sagt
match ikväll
Stana petad, Fransson står
men det vet väl alla vid det här laget

jag fick en fika med syster idag
hennes vän hade glömt henne
så  hon ringde mig
PRECIS när jag var färdig med min delegering
snacka tajming
jag tycker om min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0